zondag 5 juni 2011

Het zit erop....

De vakantie, die me eigenlijk een beetje opgedrongen was, zit erop.Hoezo opgedrongen?Ik moest mijn vakantie van vorig jaar opmaken, en omdat ik deze keer geen zin had om die dagen op te snipperen, heb ik voor de echte vakantiedrukte begint maar gekozen om twee volle weken op te nemen. Om bij te tanken voor die drukke periode zeg maar. Ik had toen ik die vakantie plande geen flauw idee wat ik in vredesnaam twee weken thuis zou gaan doen.

Jaja, er is genoeg te doen, zoals mijn keuken opknappen, een nieuwe vloer in mijn woonkamer, twee wanden waar tapijt af, en iets nieuws op moet. Maar gezien mijn twee linker handen, en een ontzettende afkeer van klussen, weet ik die nog steeds succesvol voor me uit te schuiven. Er valt nog steeds niks echt in elkaar, dus kijk ik maar gewoon de andere kant op......

Maar dat zou niet echt meevallen, als je twee weken tot je huis *veroordeeld* bent, met twee weken vakantie, zonder plannen, en met niet al te veel geld ter beschikking. Want al schuif ik al het geklus succesvol voor me uit, ik ben wel een potje aan creëren, om als ik zo ver ben ( met de nadruk op als, en niet wanneer  ) dat ik er dan ook de centjes voor heb.

Maar daar was mijn redding. De Kymco tourclub! Wat heb ik een zalige vakantie achter de rug.Ik zal een kleine opsomming geven van al mijn activiteiten:

-  1.581,5 km gereden op mijn scootje
-  zes films in de bios gezien ( waarvan 1 in Utrecht)
-  één miniserie gekeken
-  naar een superparty geweest
-  naar de kaakchirurg geweest
-  rond de 400 foto's gemaakt
-  anderhalf boek uitgelezen ( de mammoetjagers en het dal der beloften )

Ik ben moe, mag ik weer aan het werk?!?!?!

Tip van de dag: Soms levert niks plannen de leukste plannetjes op....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten