dinsdag 21 juni 2011

Kleur bekennen

Wat is je lievelingskleur?

Het lijkt zo'n simpele vraag, maar dat is het niet. Dat hangt soms ook van je bui af, en verder merk ik dat het bij mij wel eens verschuift.Bovendien hangt het ook af van waar de kleur voor bedoelt is. En bloem? Kleding ( heeeel mode onderhevig ook)? Een auto of scooter? 

Wat kleding betreft ben ik op het ogenblik vooral dol op paars. Niet té donker, maar eigenlijk alle kleuren paars vind ik leuk voor kleding. En mijn favoriete scooter is tja, wat issie eigenlijk, beschrijft antraciet het een beetje? Want van dit model vind ik de zwarte gewoon het mooist, maar van de PeopleS vind ik de blauw bv weer erg mooi. En een auto? Dat hangt ook heel erg van het model af.

Maar toch, als de vraag me gesteld wordt zeg ik eigenlijk altijd geel.En waarom?!?!?! Ik zou het eerlijk niet weten. Zo lang als ik me kan herinneren was dat mijn antwoord op de vraag wat mijn lievelingskleur was.En dat is het eigenlijk nog steeds. Zo'n heerlijk zonnig kleurtje, lekker opgewekt. Ja ik mag geel wel.

En dan kom ik op mijn eigenlijke onderwerp....

Who's your favorite colour?

Vandaag had ik na het zwemmen trek in iets lekkers. Dus even langs de benzinepomp. Kon niet zo goed kiezen, dus heb maar voor een zak drop én een zak M&M's gekozen. En tegenwoordig kan je dus je kleur kiezen.

En dan is er absoluut geen twijfel meer, dan is het dus geel. Ik heb Yellow sowieso altijd de leukste gevonden, die heeft met de volgende reclame mijn hart voorgoed gestolen



De Noren hebben niet voor niets al eeuwen het spreekwoord: Spis ikke gul snø. En Frank Zappa zaliger heeft er ook al lang, lang geleden over gezonden.Dus Yellow heeft helemaal gelijk.
 
En ik denk dat Yellow ook best wel bij me past....


Alleen een kleine teleurstelling....

                                     Er zitten toch andere kleurtjes is de zak.....

Tip van de dag: Doe de test

PS Hoezo schaamteloze reclame?!?!?!? Ik krijg er nog geen M&Mmetje voor hoor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten