woensdag 22 juni 2011

Nog meer muziek

Toch nog heel even de mail checken...Ik kan het niet laten. En in dit geval gelukkig! Want ik hoef dit jaar niet af te ronden ( jaha, ik weet het, we zijn pas halverwege ) zonder mijn jaarlijkse dosis Steve Hackett-live

26 Novemeber komt hij weer naar De Boerderij Joeppppieee. Gelijk kaartjes besteld, want dochter wilde dit jaar ook een keer mee.

Enne, dacht ik deze keer nou eindelijk eens een stukje geld aan het eind van de maand over te houden. Komt ook Alice Cooper nog eens naar Zoetermeer. Zoetermeer of all places!!!! Maar goed, die wil ik dus ook echt wel eens live meemaken. Maar ja, die kaartverkoop start pas zaterdag. Dus dan zit ik puntje precies om tien uur achter ( voor?!?!?!) mijn computertje en ga daar een kaartje van bestellen!

En nu maar hopen dat de winter niet zo vroeg op gang komt als vorig jaar, anders kan het nog moeilijk worden om daar met mijn scootje te komen. Kou deert me niet, maar sneeuw zou een vervelende complicatie kunnen zijn.

Mocht dat het geval zijn..... Kymcomaatje, dan crash ik wel bij jou

Overigens wel weer grappig. Vandaag eigenlijk niet zo veel bijzonders te bloggen, dus stukje muziek er in gegooid. Zag dat Mary Black ook een concert geeft, maar op youtube kon ik de live stukjes eigenlijk niet echt waarderen, en om dan dik tachtig euro voor een concert neer te leggen trok me absoluut niet aan. En nu? Nu heb ik voor diezelfde prijs ( inclusief reserveringskosten ed) twee tickets!!!EN dan van artiesten van formaat Wat kan het leven toch raar lopen!

Tip van de dag; Hou de concert agenda in de gaten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten