dinsdag 31 mei 2011

Foto's

Vandaag heb ik weer gebruikt om mijn computer zaakjes op orde te brengen. Ik krijg, zeker van de KTC leden, regelmatig de meest nederige verzoekjes of ik ajb foto's wil opsturen.

Daar wil ik even het volgende over zeggen:

Lieve mensen, daar maak ik ze voor Lees eens onder het label KMGP, want daar valt het toesturen van een ( werkelijke grootte) foto onder. Voor mij ene kleine moeite, voor de ontvanger een groot plezier

Dus schroom asjeblieft niet en vraag gewoon om die mooie/leuke/grappige foto die ja van me hebt gezien. Overigens wel even hulde voor één van de schrijvers op het forum, die er netjes bij vermeld had dat de foto van mijn hand is. Dat vind ik wel fijn als dat gebeurd

Tip van de dag: Vraag gerust, laat je e-mail adres achter, en ik stuur je de gevraagde foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten