donderdag 19 mei 2011

Nog één nachtje slapen....

En dan ben ik er weekendje tussen uit. Niet dat het veel verschil maakt, dagelijks bloggen ljkt me op het ogenblik toch niet. Computer staat verrassend weinig aan op het ogenblik. Heb duidelijk mijn energie voor andere dingen nodig.

Vandaag leek het nog niet echt vakantie, maar daar gaat morgen verandering in komen. Om elf uur rijden we hier voor het flat weg met z'n vijven, richting Purmerend, waar morgen de grote lustrum meeting gaat plaatsvinden.Koffertje op laatste spulletjes na gepakt, olie al gecheckt, eindelijk kapotte achterlicht vervangen ( had het lampje denk ik al weer een maand in huis )

Morgen nog één klein(?!?!?) boodschapje, en dan kan ik echt. Heb me alvast in het vooruit wat van mijn vakantiegeld gegund. Een nieuwe lens voor mijn camera. Degen die vorig jaar op de vakantie gevallen was begint nu  langzaam maar zeker echte kuren te vertonen, en natuurlijk wil ik veel foto's maken. Dus, knoop doorgehakt, en mezelf wat moois gegund

En dan nu lekker naar bedje toe. De twee nachten daarna ga ik op een luchtbedje, en heb ik zo het vermoeden dat slapen toch iets minder comfortabel is als ik gewend ben

Maandag ben ik er weer, en heb ik denk ik een hoop leuke verhalen, foto's, en wie weet zelfs wel filmpjes.

Tip van de dag( of meer een wens deze keer): Fijn weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten