maandag 30 mei 2011

Ik leef nog

Ik ben er nog hoor mensen. Jeetje dit komt in mijn blog carrière niet echt vaak voor. Donderdag voor het laatst geblogd, ik schaam me diep.Ok, hier komen alle smoezen:

-Het is vakantie

-Na aanvankelijk amper last van mijn kaakchirurg avontuur is het toch flink gaan opspelen. Ik weet niet of het nog steeds mijn overgang is, of dat die *operatie* toch wat nare gevolgen heeft, maar ik voel me zo slap als een vaatdoek. Alle inspanningen ( woensdag dagje scooteren en donderdag HH en filmmarathon) worden genadeloos afgestraft met een verlammende vermoeidheid

-True Blood serie 3 was eindelijk te verkrijgen bij de videotheek. Donderdag opgehaald, en vrijdagavond na al mijn geblog begonnen met kijken.Sookie, Bill, Eric, en dan nu Alcide hielden me zo in de ban, dat ik de hele serie( 12 afleveringen op 5 DVD's)  in één ruk heb uitgekeken.

-Grote zus haar megapartie. Niet door haar zelf georganiseerd, om niet nader te noemen redenen. Maar een ontzettend leuk en gezellig feest in de 70/80 jaren spirit. iedereen had zich ontzettend leuk uitgedost, veel pruiken, een een heuse ouderwetse disco show. Al hebben we ( dochter en ik) het om reden nr 2 niet al te laat gemaakt, toch weer uitputtend genoeg om gisteren heerlijk mijn

-Verwaarloosde e-reader weer eens te verwennen. Heerlijk een hele dag in bed liggen lezen. Eigenlijk zat het middeleeuwse Dag van het Park spektakel in de planning.


Lekker weer eens in mijn mooie kleding paraderen. Maar de dag bleef zo ontzettend grijs, en het woeide zoooo hard. Ik was eigenlijk een beetje bang dat ik op zou stijgen in mijn kostuum....



Tja, en dat waren ze zo'n beetje. Vanmorgen dit snel getypt,maar helaas de computer liep vast.EN ik ging vandaag vroeg op pad, want gisteren werd ik door mede Kymcofanaten gebeld of ik vandaag zin had om  vandaag *stukje* te rijden. Scooterbuurtjes waren door tuinhuisamsterdammers gevraagd gezellig mee te gaan naar zijn dochter om haar nieuwe huis te bekijken ( in Lelystad) alleen moest scooterbuuf helaas werken en vond tuinhuisamsterdamse het niet zo leuk om alleen met de heren op stap te gaan. En aangezien ik vakantie heb, en altijd wel in ben voor een stukje rijden, dachten ze natuurlijk gelijk aan mij. Maar daarover morgen meer....

Tip van de dag: Neem af en toe de tijd voor andere dingen, maar vergeet niet dat leuk ook klein kan zijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten