zondag 1 mei 2011

De bloemetjes buiten zetten

Het is natuurlijk al weer een poosje zalig weer, ergo, tijd om de tuinstoelen nara buiten te halen. Nou heb ik zelf geen tuin, maar dat betekend niet dat ik er geen te onderhouden heb.

Vorig jaar heb ik hem, die door mij te onderhouden tuin, wel gebruiksvriendelijk weten te laten maken, maar dat betekent nog niet dat er helemaal niets te doen is.

Dus, afgelopen vrijdag maar weer eens gezellig naar het tuincentrum en bloemetjes inslaan. Mijn vader ziet altijd erg tegen het karwei op, en ik ook, omdat hij nou eenmaal niet lekker in de kamer wil gaan zitten wachten tot ik het op mijn gemakje heb gedaan. Nou ben ik al niet zo'n liefhebber van tuinieren ( behalve dan misschien mezelf in een tuinstoel planten....), maar zeker niet als mijn vader op mijn vingers staat te kijken.Hij weet alles beter, maar doet ondertussen niks zelf...


Maar na een klein uurtje stoeien met een zak aarde en wat prachtige plantjes, mocht het eind resultaat er toch wel weer zijn.

Een nog steeds makkelijk te onderhouden tuin, met een kleurig tintje...

















Tip van de dag: Zet de bloemetjes ook eens bij een ander buiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten