zondag 1 mei 2011

Vooraankondiging en belofte

Vandaag een druk dagje gehad. Zus is/was jarig, en vierde het ook vandaag, maar gelukkig pas wat later op de dag. Dus kon ik ook nog mee met dochter die weer eens een fotoshoot had.

Niet dat ik mee ging voor de fotoshoot deze keer, maar ze moest weer in Cothen zijn, wat een leuke afzet is om nog wat verder te touren op de scoot

We waren al vroeg op pad,  en dat viel een beeeetje tegen, gezien de temperaturen waar we de laatste tijd mee verwend zijn, maar ach, je kunt niet alles hebben, toch? Het was ondanks dat toch weer heerlijk rijden op *mijn* eigen vertrouwde dijkje.We hebben nl voor de bekende weg gekozen, wellicht niet de kortste, maar zo zouden we in iedergeval in Cothen aankomen 

Daar aangekomen met z'n allen gezellig een kopje thee gedronken ( ook om een beetje warm te worden), dochter in de capabele handen van de fotograaf achtergelaten, en zelf weer op de scoot gestapt om te zien of ik op een leuk of mooi plekje terecht zou komen

En dat is gelukt. Ik ben in een stad(je?) terecht gekomen, waar ik nog nooit geweest was, en wat was dat een feest zeg. Echt mijn stad zeg maar. En waarom? Dat is dus de vooraankondiging en belofte. Dat gaan ik morgen vertellen en laten zien...

Tip van de dag : Geduld is een schone zaak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten