dinsdag 24 mei 2011

Hard bezig....

Ik ben hard bezig alles op internet te krijgen. foto's, filmpje, en dan uiteraard ook nog het verhaal. Alles duurt net even langer dan ik verwacht. Mijn computertje wordt echt steeds trager en trager. Hmmm zou ik eens opruiming moeten houden?!?!?!

Overigens, de afleiding heeft gisteren wel geholpen. Die rare verdoving heeft alles bij elkaar bijna 7 uur aangehouden. Niet echt fijn. Maar goed, dochter vond het heerlijk om me in Roosendaal te zien, en om ons weerzien te vieren heb ik haar getrakteerd op een zalig asperge maal.Ik heb maar asperges met griet genomen, dat was tenminste nog enigzins weg te krijgen, met die nog steeds verdoofde wang. Uiteraard hebben we wel gelachen, want het valt niet mee om zo te eten ( of te lachen, for that matter )

Maar het hele gebeuren heeft me wel gebracht op de spreuk van vandaag. Geen tip deze keer, maar een 

Spreuk van de dag:

Met een Kymco onder je kont
Voel je je weer helemaal gezond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten