zaterdag 7 mei 2011

Alvast moederdag

Omdat mijn dochter mij morgen mee op stap ( nou ja, op scoot natuurlijk  ) neemt, ben ik vandaag maar vast gezellig met mijn moeder op pad gegaan. Heerlijk weer nog steeds, dus uitgelezen voor ook een scooter tochtje, maar dan van het andere soort


Mijn moeder was nog nooit bij het bedrijf van schoonzoon geweest, en dat is prima aan te rijden, door één van de prachtige natuurgebiedjes hier in de buurt, dus zijn we die kant maar opgegaan.Misschien niet zo heel erg prettig , die lente sneeuw, maar mijn moeder en ik genieten er allebei volop van.

Zwager/schoonzoon was toevallig op het bedrijf aanwezig. Hij kwam een container ophalen, omdat ze de tuin aan het opruimen waren. Dus dat kwam goed uit, zo kon moeders de volledige tour krijgen. Bovendien kon ik het nieuwe stuk zo ook bekijken.

Toppie hoor, petje af, voor wat zus en zwager met hun bedrijf doen Niet alleen aan dik centjes verdienen denken, maar maatschappelijk ook zeer doordacht en verantwoord.Ik hoop dat ik het goed beschrijf, maar zij hebben een speciale afdeling in samenwerking met de ASVZ, waar een aantal autistische mensen een zeer goede dagbesteding/baan hebben.Ook ontzettend leuk om zwager daar zo enthousiast over te horen spreken

Na het bezoek aan het bedrijf weer richting huis, maar uiteraard wel met vochtige tussenstop. Eerst een stukje over de dijk, waar moeder zat te genieten van het uitzicht.
En toen was het wel tijd voor iets nats en wat mij betrof, koels!
Gelijk samen even gekeken waar de weg mij morgen eventueel heen zou voeren.

Tja, en dan krijg je het...Je kunt ze nou ook nooit eens meenemen of ze beginnen te zeuren.
"Ik wil een flashing monster........."

En ach ja, wat doe je dan? Het is tenslotte Moederdag....

Tip van de dag: Fijne Moederdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten