dinsdag 10 mei 2011

Genieten, net even anders....

Regen...

Niet direct een woord waar je van denkt: "Sow, da's genieten!"Maar dat heb ik vandaag wel gedaan. En nee, ik had geen vrij, zodat ik , zoals ik normaal gesproken het liefst van regen geniet, lekker in mijn bedje lag. Neee, ik moest gewoon werken. En het begon eerst als een super mals meiregentje. Hele zachte druppeltjes, waar je nauwelijks nat van wordt, maar waar het wel heel erg lekker van gaat ruiken buiten

Al snel hield het op met zachtjes regenen, en kon ik mijn zadeltje echt niet meer droog krijgen met de mouw. Maar zelfs dat kon de pret niet drukken. Ik kan echt niet anders zeggen: Ik heb genoten van de regen.

Even zag het er naar uit dat het de hele dag zou blijven regenen, en dat had ik beslist niet erg gevonden, maar langzaam maar zeker piepte het zonnetje er toch weer door.En zo heb ik bij mijn middagklantje lekker in de tuin gezeten. Tja, een begeleidingsgesprek hoeft niet perse binnen gevoerd te worden. Toch?!?!?!

Vandaag heb ik gemerkt dat na veel zonneschijn ook regen wel weer eens welkom is


Tip van de dag: Afwisseling is heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten