zondag 22 mei 2011

Een gelukkige poes

Ik ben er weer , moe maar voldaan Vrijdag begonnen met 18990 op de teller en vandaag terug met 19339. Geen super kilometervreet weekend, maar wel hele mooie kilometertjes. Ook boven Amsterdam is het erg mooi rijden.

En het eerste wat ik gedaan heb is mijn schaduw verwennen. Arme kat, een heel weekend zonder schoten. Dochter is nl ook weg, een Poi-weekend in België. Die komt morgen weer terug. Maar ik ben er vandaag al. De overduidelijke minachting van mijn zwarte kat neem ik maar voor lief, uiteraard heeft hij nog gelijk ook. Hoe durf ik, een heel weekend op stap gaan.

"Ok, eten en drinken in overvloed, maar luister eens, dát zijn toch niet de essentials in een kattenleven?!?!?! Dat is de zacht schoot van een lieve baas op regelmatige basis beschikbaar! EN dat wassie een heel weekend niet, erger nog, de vrijdag al niet, dus nu ben ik even heel rechtvaardig zeer ongenaakbaar. Jij gaat zomaar weg? Dan kom ik lekker ook niet naar jou toe." Dat zijn zo'n beetje de gedachten van mijn zwarte kat.

Maar Aranel, mijn witte schaduw, dat is een heel ander verhaal.Het moment dat ik binnen kwam vleide hij zich liefdevol aan mijn voeten, en wat doe je dan. Uiteraard ga je dan heerlijk een poosje lekker met hem op bed liggen. Dolgelukkig kwam hij op zijn favoriete plekje onder de dekens lekker onder mijn arm liggen.En dan straks gaat hij mee in bad. Nou ja, op de rand dan.

De foto's staan naar de computer te laden, het was een geweldig weekend.Weer nieuwe vrienden en Freunde gemaakt. Uitnodiging voor een volgend treffen is al min of meer gemaakt. Moet alleen nog even kijken hoe haalbaar het is, maar als het enigzins kan zit ik volgende maand een paar daagjes in Duitsland .En wat hebben we het getroffen met het weer! Gisteren kon gewoon niet beter. En vandaag viel het uiteindelijk ook nog mee. Er staat wel een flinke wind, wat voor sommige van onze zwaar bepakte scooterrijders wel een extra uitdaging is, maar wat regen betreft hebben we toch weer geboft. Die paar drupjes die we onderweg gehad hebben zijn te verwaarlozen.

Morgen alles over het geweldige weekend, mét foto's, maar voor nu nog even een dik bedankje richting mijn tuinhuisamsterdammers. Bedankt voor jullie gastvrijheid. En ook zo'n bedankje aan mijn Scooterbuur en buuf, voor het mij opdringen aan die tuinhuisamsterdammers


Tip van de dag: Terug van vakantie, hoe kort ook, de katten gaan voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten