zaterdag 12 juni 2010

Simpel genieten

Vanmorgen toen ik wakker werd, had ik even het gevoel dat ik gisterenavond iets te hard had gefeest. Het enige wat *ontbrak* was een echte kater, maar ik wist even helemaal niets meer.Wat voor dag het was, wat ik gisterenavond nou in vredesnaam gedaan had, enz. Langzaam maar zeker kwam ik tot het besef dat ik niet aan het doorzakken was geweest. Hooguit een aflevering Sex and the City te veel, maar niets spannenders. Wel kwam ik vrij snel tot de conclusie dat ik wel moest werken. Tja, eens in de vier weken ben ik nog steeds aan de beurt, en de weken gaan ook zo snel.Aanvankelijk had ik het gevoel de dag helemaal niet door te komen, maar na een verfrissende douche zag alles er weer heel anders uit. En het zonnetje scheen uitbundig, dus dat beloofde veel goeds. En het was heerlijk buiten!

Dochter had weer een fotoshoot vandaag, en had gevraagd of ik geen zin had om even langs te komen. Ik had dat al voorzichtig beantwoord met : "Eerst eens even zien hoeveel  energie ik heb en hoe het werk gaat verlopen." Het was deze keer nl ook een buitenshoot, en wel bij de Reeuwijkse Plassen. Lekker in de buurt, dus ik had me al snel voorgenomen om zeker even lags te gaan. Werk stond het gelukkig ook toe, tamelijk rustig weekendje zo te zien, en vandaag is het idd ook rustig gebleven. Dus na de dienst gelijk door naar de Reeuwijkse plassen. Ik had gedacht even te gaan kijken, maar ben uiteindelijk tot het einde ( uurtje of zes) blijven plakken. Jammer genoeg had ik mijn eigen cameraatje vergeten, anders had ik nog wel een leuke foto van het geheel kunnen maken. Het was erg leuk. Niet al te veel fotografen en modellen deze keer. Lekker bij en in het water foto's maken.Het was deze keer onwijs professioneel. Aggregaat erbij, voor de lampen. Party tent om te verkleden en als het nodig was zelfs verwarming. Nou was dat vandaag dus niet nodig, het zonnetje was genoeg. Wij niet fotograferende of gefotografeerde dames hebben saampjes op de tent gepast.Heerlijk in de zon :-) Zo langzaam maar zeker worden mijn armen dit jaar nog echt bruin!

Tip van de dag: Laat de boel de boel en geniet lekker van de zon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten