dinsdag 1 juni 2010

Prince of Persia

Sometimes opoe hits hard. And this time was sometimes Ik weet het, ik klaag er wel vaker over, maar ik was versleten. Wat kan je van pijn moe worden zeg. Gisteren ondanks overal pijn toch maar naar de sportschool gegaan. Thanks dochter, zonder jou was dat zeker niet gelukt. En dan merk je toch dat dat echt goed voor je is.We zijn, op dochters voorstel, zelfs na het sporten nog naar de film gegaan.

Ik vond het een geweldige film! Sowieso een prachtig verhaal, vol helden mooie vrouwen en schurken, die toch wel iets goeds over zich hebben, maar vooral erg grappig zijn. Op zich heb je het verhaal en zijn spelers snel genoeg door, maar dat vond ik juist wel leuk. Eens niet raden naar wie is toch de slechterik, maar lekker gelijk krijgen al kijkende weg. Bovendien is er ook veel mancandy, ook altijd erg leuk natuurlijk, en de prinses is geen barbiepop, maar een best wel stoere, en toch ook prachtige vrouw. Prins Dastan vind ik geweldig. Niet de mooiste man uit het verhaal, maar wel heel slim, en soms schattig als hij weer eens met een mond vol tanden staat als Prinses Tamina hem weer een net té slimme vraag stelt.Kortom, hij is zeker geen haantje. Ik vond het een vlot lopende film, waar zonder al te veel omhaal een goed verhaal verteld wordt.Waarin moed en trouw ook nog ouderwets worden beloond.Ik heb ontzettend genoten.

Maar dat betekende wel dat ik er gisteren toch wel ietwat laat in lag voor een werkdag. En die begon vandaag weer extra vroeg, omdat dinsdag altijd een wat drukke dag is. Dus toen ik na mijn werk *even* ging liggen was ik ook spontaan gelijk min of meer in coma gezakt! Ook wel eens lekker. En dinsdag is sowieso mijn tv avondje. Heerlijk Single, Cougartown en Ugly Betty kijken.

Lekker lui, om heerlijk bij te tanken. Opoe is toch al op de terugtocht, de weersvoorspelling ziet er geweldig uit, de plannetjes voor de rest van de week borrelen al langzaam weer op. Nog één dagje werken, en dan is het al weer weekend 

Tip van de dag: Lekker lui is af en toe heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten