donderdag 17 juni 2010

Losse flodders

Vandaag wordt mijn blog niet echt een samenhangend verhaal. Ik heb niets bijzonders gedaan vandaag, maar mijn hoofd zit wel vol gedachten. En wat is er dan handiger, dan het hebben van een blog om die kwijt te raken .
Zo is bloggen toch iets aparts. Het is zelfs een soort van besmettelijk. Inmiddels heb ik al twee mensen aan het bloggen gekregen. Vriendin uit Utrecht heeft vandaag weer gepost zie ik. Dat betekend dat ze gelukkig haar computer weer terug heeft. Maar ze had net een flinke berg boeken binnen gekregen zag ik ook, dus veel plezier daarmee En verder kreeg ik dit week een mailtje van een andere vriend, die dus ook een blog gestart is. Zijn interesse ligt bij muziek, maar dan anders. Ik weet anders niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Mocht je willen kijken, ik volg ze allebei op blogger, dus daar ook te vinden.

Ok, volgende, spinning.... "Wie ben je en wat heb je met mijn moeder gedaan???", vroeg mijn dochter vanavond. Want voor de derde avond deze week ging ik op de fiets!Ik heb weer zitten zweten dat het ene lieve lust was. Maar voor jullie allemaal denken dat ik nu wel spoedig in een slanke den zal veranderen, moet ik de rest van de avond nog beschrijven. Dochter deed niet mee vanavond, want ze moest werken. En dat werk doet ze achter de bar/in de keuken van het tenniscentrum waar de sportschool boven zit. Dus na het sporten nog wel even gezellig nakletsen. Ze mocht van haar collega ff gezellig een sigaretje met me roken. Nou ja, doe dan maar een biertje zei ik. Da's natuurlijk al niet helemaal de bedoeling hè! Calorieën die je er net af hebt zitten zweten er vloeibaar weer in gooien. Maar goed, collega kwam op gegeven moment waarschuwen dat er een bestelling was, broodje carpaccio. Dus toen ben ik me maar gaan verkleden om naar huis te gaan. Ik ging nog even naar de keuken om afscheid te nemen. Daar bleek dat dochter iets niet helemaal goed had gedaan. Ze had een broodje warm vlees gemaakt ipv broodje carpaccio...Oeps foutje. Tja en wat doe je dan als liefhebbende moeder? Je offert je natuurlijk op, om die fout te verdoezelen.... Dus of het drie keer spinnen nou zo veel nut heeft gehad?!?!?! Maar het was wel heeel erg lekker

En dan verder nog wat losse flodders.Zoals bekend ben ik bezig met de hele serie van Sex and the City. M-Friend krijgt er af en toe al een beetje *last* van. Het leverde me laatst in iedergeval de opmerking: Sex and the city.... 't zal weer eens niet waar zijn... :D op. Maar goed, wat me vandaag maar door het hoofd blijft spoken is een opmerking van Carry waar ik helemaal om in een deuk heb gelegen. Ze moest mee met haar vriendje naar de Cabin, op het platteland, en als rasechte Citygirl heeft ze daar natuurlijk helemaal niets mee. En bij de eerste eekhoorn zette ze het dan ook al op een gillen. Waarop Aidan haar vertelde dat dat schattige beestjes zijn. "Nietus", zei Carry: "Squirrels are just rats, only with a cuter outfit"Een pracht opmerking. Klopt natuurlijk als een bus, maar ik ben ook dol op ratten 


Ik zat te denken dat nou het laatste was waar ik me een beetje over *verbaasd* had. en het schoot me alweer te binnen. Een andere *hobby* van me, reclame. Ik hou wel van reclame, ik kijk er zo af en toe best graag naar, want soms is het echt geweldig. Knap hoe mensen het verzinnen,maar vandaag moest ik weer even lachen. De reclame was van Spa, je weet wel, het water in de flessen. Ik heb sowieso al niets met water in flessen. Hier in Nederland komt heerlijk water uit de kraan, dus niets voor mij ( krent die ik zo af en toe kan zijn ) om water te kopen. Ik haal dan ook graag aan wat Evian andersom spelt.... Ja, probeer het zelf maar, dat zijn mensen die water in een fles kopen als je het mij vraagt. Maar ok, ieder zijn eigen ding, als je het werkelijk lekkerder vindt dan kraanwater, mijn zegen heb je. Maar goed, terug op de reclame van Spa. Prachtig filmpje van druppeltjes over een berg-richel heen, om aan te tonen dat het echt super zuiver Ardenner water is. En als uitsmijter de zin: En de flessen zijn nu nog milieuvriendelijker..... Tja, wat valt er in deze alles beter/lekkerder/mooier maatschappij anders over een fles water te zeggen?!?!?!

Goed, mijn hoofd is weer leeg, dan kan ik nu naar mijn bedje toe

 Tip van de dag: Verwonder je over alles 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten