vrijdag 18 juni 2010

Helpppp!

Er is iets mis met me. Ik weet nog niet precies wat, maar het is in iedergeval niet goed. Ik denk dat ik door aliens ben ontvoerd, en dat ze een ander persoon in mijn plaats neer hebben gezet. De veranderingen zijn er heel subtiel in geslopen. Het valt bijna niet op, maar ik kan ze toch niet langer negeren. Zoals vanmiddag. Na een heerlijke lange ochtend van Sex in bed ( and the city natuurlijk ) onder de douche gedoken, en met een rap tempo het huis verlaten. Weer net even te laat, niets verandert op dat gebied dus. Maar toen kwam het. Ik moest het e.e.a. meenemen, want na de lunch in de stad, gecombineerd met mijn wekelijkse gang naar de platenbieb wilde ik gelijk door naar mijn vader. En omdat het zondag vaderdag is hadden zus en ik een Senseo apparaat voor hem gekocht, dus dat moest ook gelijk mee. Dochter had nog een zakje vuil bij de deur geparkeerd, en voor de wekelijkse gang naar de platenbieb dus ook de cdtjes niet vergeten. Aardig wat mee te slepen dus. Dan kun je je mijn verwondering wel voorstellen, toen ik er in de kelder achter kwam, dat ik niet alleen alles wat ik nodig had bij me had, maar ook nog eens ...... mijn sporttas......Met alle zaken, die ik uit huis lopende meegegrist heb, heb ik blijkbaar ook mijn sporttas gepakt. Het moet toch echt niet gekker worden!!!!

Nou goed, gelukkig kwam ik er in de kelder achter, en heb ik hem niet helemaal meegesleept naar de stad 

Daar dus weer heerlijk geluncht bij Salads Wok & Smoothies. Deze keer ben ik voor de garnalen garlicous gegaan. Hmmm, jammie, een echte aanrader voor garnalen en knoflook freaks. We hebben onze Japanse noedelen nog manhaftig met stokjes trachten weg te werken, maar halverwege heb ik het opgegeven, en ben met een vork verder gegaan. Nog sushi togo genomen. en door naar mijn volgende bezigheid.

Tja, en daar sloegen de twijfels weer toe. Was ik het nog wel zelf? Ik heb zo'n beetje een uur staan...... tuinieren Paps kon zijn tuin bijna niet meer in omdat de bosjes de boel vrij grondig aan het overnemen waren, dus wat doe je dan als brave dochter?
Nou ja, ik had er in iedergeval geen lol in, dus dat is als vanouds, én ik heb er een etentje mee verdient. Da's dan weer mooi meegenomen, ik hoef vanavond ook niet te koken, en dat is toch Ook niets verandert. Hmmm. zou ik dan toch gewoon mezelf zijn gebleven en was het sporttas meegrissen gewoon een gevalletje van m'n eigen chaotische zelf? Laten we het daar maar op houden


Tip van de dag: Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten