maandag 21 juni 2010

Vakantie.......

Nee, het is nog niet zover, nog lang niet zelfs. Maar ik ga wel aftellen nu, want vandaag hebben we wel weer geboekt!!!! Ik vrees dat ik na deze reis nog een week of drie vakantie nodig heb, want het gaat me de reis wel worden. Helemaal naar het uiterste noordelijke puntje van Noorwegen. Maar goed, ik mag niet klagen, mijn reispartner mag het hele stuk maar liefst alleen rijden. Maar dat doet hij graag :-)
We verblijven deze keer in kampeerhutten, behalve in Muonio, daar hebben we een hotel overnachting. De hutten aldaar waren niet beschikbaar,dus moeten we het daar met een alternatief doen. Ik ga over de poolcirkel dit jaar!!! Zien jullie me genieten alleen al bij het idee. Ik zag overigens net dat het in Oslo nu 9 graden is...Ik mag wel een extra trui meenemen. En een hele warme slaapzak.....

Tip van de dag: Voorpret is ook pret ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten