maandag 14 juni 2010

Voetbal en visioenen

Ik waag me er eigenlijk zelden aan. Beide bedoel ik dan ook wel, als ik het me goed bedenk.De bal is rond en kan raar rollen, en visioenen kloppen altijd wel, maar zijn voor vaak voor velerlei uitleg vatbaar. En de keer dat ik me er dan wel aan waag, tja, dan zie je maar dat die stellingen beide kloppen........

Omdat het een interland is heb ik me er maar weer eens aan gewaagd. Iedereen wil tenslotte graag van te voren weten wat het gaat worden. Het visioen was luid en duidelijk ( voor zover een visioen duidelijk kan zijn dan!!!) Het zou 2-1 worden.Voor Nederland ofcourse. Maar ja ik had even buiten de waard ( of was het in dit geval de doelman?!?!?!) gerekend.Het doelsaldo is op 2-0 blijven steken.

Wel een uitgelezen kans om nou eindelijk eens uit te leggen dat visioenen altijd kloppen, maar nog niet zo makkelijk uit te leggen zijn. Ik had om te beginnen heel duidelijk een deen een goal zien maken. Nou, dat klopte dan alvast, alleen jammer ( voor die Deen dan) dat hij dat in ons doel deed, voilá, daar sneuvelde de -1 van Denemarken dus al.Dan is het nog maar 2-0 geworden zul je zeggen. Nou, dat klopt, al had ik echt 2 Nederlanders een goal zien maken. Maar ja, buitenspel registreert niet echt in een visioen, dat moge duidelijk zijn.M.a.w., mijn visioen was 100% correct, maar zoals ik al zei, de bal is rond en kan raar rollen.......

Tip van de dag: Voetbal en visioenen.... geen goede combinatie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten