woensdag 2 juni 2010

Vroegertje!

Ow, wat heerlijk. Vandaag lekker een vroegertje kunnen nemen.Nou ja, ik was dan ook wel een half uur eerder begonnen weer, maar ja, dat voel je al snel niet meer, dus dan is een uurtje vroeger naar huis toch lekker! Zeker op woensdag. Anders is het eten en zin maken om naar sport te gaan.

Maar omdat ik dus nu heerlijk alleen thuis ben kon ik me lekker uitleven in één van mijn grote liefhebberijen. Zingen! Ik doe daar buiten mezelf eigenlijk niemand een plezier mee, dus alleen thuis zijn is dan heerlijk. Kan ik uit volle borst zingen, zonder daar een ander mee te plagen. En op het ogenblik is Merlin, Bart of the Unseen van Kayak favoriet. Da's sowieso een heerlijk stuk muziek. Een heel verhaal op muziek, en dan ook nog wel één van mijn lievelingsverhalen, nl dat van Merlijn/Koning Arthur. Jammer genoeg ( sorry Bert) heb ik geen versie waarin Edward de lead zingt, want zijn vertolking van When the seer looks away vind ik toch echt de mooiste.Maar goed, als ik er zelf doorheen ga zingen maakt dát eigenlijk niet meer zo uit 

Gelukkig maakt de muziek alles goed, want in dit verhaal is Morgaine ( halfzus van Arthur) helaas weer de *boze heks* ( Al doet Cindy dat geweldig. Heerlijk die arrogante *evil* blikken van haar!! ) Dan zie ik wat dat betreft liever The mists of Avalon waarin Morgaine eigenlijk net zo veel het slachtoffer van alle intriges is als Arthur.

En verder is Friendship and love denk ik één van mijn favoriete nummers van dit prachtige album. Het hart verscheurende nummer van Lancelot en Guinnevere....

Hoe kun je ook kiezen tussen vriendschap en liefde.....

Maar goed, ik heb mijn extra vrije uurtje dus heerlijk benut. Maar dan wordt het nu tijd om snel wat te gaan eten, want de sport roept al weer...... Misschien nog een filmpje na de sport?!?!?! ( morgen toch lekker vrij )

Tip van de dag:( van Edward persoonlijk gekregen) Lekker blijven zingen als je dat leuk vindt hoor!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten