maandag 28 juni 2010

Zomer

En dan ook echt! Tjonge wat een weertje zeg!Vanmorgen zat ik dus al om even over zeven ZONDER jas op mijn scootertje, en dat voelde zelfs al knap warm. En inderdaad, halverwege de dag was het eigenlijk nog het best toeven op kantoor, lekker bij de airco.

En dan doet Nederland  nog een schepje op dat heerlijke gevoel door prachtig te winnen van Slowakije. Ik heb nog heel even al weer wat mopper geluiden gehoord in de nabesprekingen, maar ik vond dat ze prima gevoetbald hebben.Moet ik er wel eerlijk bij zeggen, dat wat ik van de wedstrijd gezien heb,want na een warm dagje werken was ik een beeetje weggezakt. Maar goed, zeker het tweede doelpunt was erg mooi. In de spits lopen geen egotrippers dit jaar. Dat was me trouwens al eerder opgevallen. Lopen ze mooi uit, maar dan nog even om zich heen kijken of ze zelf het schot moeten maken of het beter aan een ander kunnen overlaten. Dát vind ik nou mooi voetbal.

En na deze sportieve uitspatting zelf ook maar gezorgd weer eens op tijd op de sportschool te zijn voor de spinning.Deze keer begon het zweet al te lopen toen ik alleen nog maar naar de fiets keek,maar daar had ik wel een beetje op gerekend. Ik had dan ook twee flesjes water bij me, en die zijn schoon op gegaan.

Aangezien het slapen van geen kant lukt met dit warme weer zijn we nog even de bioscoop ingedoken. Lekker koel daar :-D


Best leuk gedaan. Mijn leeftijdsgenoten en ik zijn natuurlijk opgegroeid met deze serie. Toentertijd lekker simpel, elk verhaal alhoewel in andere setting kwam toch altijd op het zelfde neer, Wat ik in die tijd het allerergste vond was dat wat er ook gebeurde, er raakte nooit iemand ( serieus) gewond, laat staan dat er iemand dood ging. Ging er een auto over de kop, stortte er een helikopter neer..... Altijd zag je de mensen er uit stappen, ietwat verdwaasd naar hun hoofd grijpen en roepen dat ze hoofdpijn hadden. Niet dat ik nou zo;n fan ben van gewonden ed, maar volgens mij heeft die serie wel eens voor echte gewonden gezorgd, in de zin van dat kids dachten dat je rustig een ijzerdraad over de weg kon spannen, want als iemand er met een brommer of motor tegenaan reed, dan stond hij later toch op, met de mededeling dattie hoofdpijn had. Maar goed, dat even terzijde, want het was best een leuke serie voor die tijd, en ik moet zeggen, ik vond de film ook best wel grappig. Niet echt verrassend, maar daar heb ik waarschijnlijk dan ook teveel afleveringen voor gezien. Ik heb best genoten.

Tip van de dag: Keep it cool ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten