zondag 30 mei 2010

Ik weet het niet meer....

Ik had  al eerder geschreven dat de middeleeuwen het vandaag niet gingen worden.Tja, soms zit het weer gewoon een beetje tegen. Nog steeds geen spijt dat ik me niet in mijn prachtige jruk gehesen heb, want er zijn wat buitjes gevallen.

Maar toch enigzins balend van alles had ik maar besloten dan toch iets leuks en liefs voor mezelf te doen.Ik had recentelijk een *nieuwe* 2dehandse tv verkregen. Helaas ging die vergezeld van een kapotte AB, dus om een beetje sympathiek tv te kijken ( hij kwam uit een andere stad, ergo, andere zenderindeling) moest er toch nog iets gebeuren.

Dan maar een nieuwe DVD recorder. Degene die er nog stond had het precies na zijn garantieperiode opgegeven ( verkeerde aardstralen dit huis, hoe bedoel je????) en het is toch wel fijn om af en toe iets op te kunnen nemen. Dus een deel van mijn vakantiebudget op zak gestoken, gewacht op een droog tijdstip tussen de buien door en op naar de Alexandrium.

Oké, oké, ik heb er echt totaal geen verstand van, en had een iets te heftig budget verzonnen voor mijn nieuw aan te schaffen DVD recorder. Maar goed, beter dan andersom natuurlijk! Ik hield een leuk bedragje over, dus besloot impulsief het dan maar in één keer goed te doen.... En zo hadden we voor we het wisten ( dochter was uiteraard mee) niet alleen een DVD recorder, maar ook een pracht van een TV uitgezocht. Hmmmm, nu uiteraard weer net ff ietsje over het budget heen, maar gelukkig niet zoveel dat ik gelijk niet meer op vakantie kan!

Tja, en dan komt het... Want de middeleeuwen vind ik dan misschien niks met regen, maar om nou te zeggen dat ik een echte 21century-girl ben.... Niet dus. Alles uit de verpakking,en daar staat het dan. Welk draadje moet waar?!?!? En dan gaan programmeren. Ik zweer het je, dat spul mag mij gewoon niet! Geen zender te krijgen. Dochter was net even af door de zijdeur, hard geslagen door nog een gearriveerde opoe. Heel even speelde ik met de gedachte alles gelijk weer 13 hoog naar beneden te kieperen, maar dat vond ik dan toch ook wel weer een beetje zonde, dus maar op mijn tanden gebeten, dochter een pijnstiller gebracht, in de hoop dat ze toch nog even naar het onwillige spul wilde kijken.

En je kunt het geloven of niet, maar zodra zij haar kop voor het nieuwe spulletje toonde, stelden de zenders zich zomaar vanzelf in! Gelukkig eind goed al goed dus, en heb ik daarnet genoten van New Moon op mijn nieuwe setje :-D

Nu nog programmeren.....

Tip van de dag: Hou je dochter te vriend ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten