donderdag 17 februari 2011

Tv perikelen

Het verlossende telefoontje heeft plaats gevonden. Vorige week maakte ik al dol enthousiast melding van het feit dat ik een tv ster zou worden. Om er daarna verschrikkelijk veel spijt van te hebben.... Want de redacteur die ik vorige week aan de telefoon heb gehad, had gezegd me een mail toe te sturen met de eerst benodigde informatie. En die kreeg ik maar niet........

Tja, en wat doe je dan? Ik weet niet wat jullie doen, maar ik begin gelijk weer te twijfelen.Uiteraard voornamelijk aan mezelf. Heb ik iets  verkeerd gezegd? Zouden ze m'n accent te Rotterdams vinden, ben ik te jong voor omroep Max???? En daarna: "Owww, en nou heb ik het al aan zoveel mensen verteld ( en wie weet hoeveel via mijn blog) en dan gebeurt het straks niet, en dan vind iedereen me ontzettend stom natuurlijk"

Maar goed, vandaag om twee uur hadden we dus nog een belafspraak, om nog wat informatie door te spreken. En prompt om twee uur ging de telefoon Was even fout gegaan met het mailen. Kan gebeuren, gebeurt uiteraard ook bij mij, heb ik gelukkig weer wat om aan te twijfelen Maar twijfelen hoeft niet meer. We hebben weer een leuk gesprek gehad, en de afspraken zijn gemaakt. Volgende week woensdag ochtend om tien uur dus. Koffie afspraakje met iedereen die het niet missen wil

Overigens net weer even uitzending gemist gekeken, en de dame bij de dokter was ook best wel erg zenuwachtig volgens mij. Dus het gata vast allemaal goed komen. Overigens ga ik vanaf zaterdag er heerlijk een paar daagjes tussenuit. Lekker naar de Belgische Ardennen. Even genieten van een betje rust. En als het weer zich zo blijft gedragen als nu, heb ik even niets meer te wensen....

Tip van de dag: Voor alles is een verklaring

Geen opmerkingen:

Een reactie posten