zondag 27 februari 2011

Heerlijke dag

Het is al de hele dag grijs en grauw, en de wind staat duidelijk op mijn ramen, dus die draagt ook zijn steentje bij om je het gevoel te geven dat het ene kille koude dag is. Oftewel, een heerlijke dag om lekker in je bed te blijven. Dat heb ik dan ook lang volgehouden.Maar omdat echt een hele dag in bed blijven misschien toch net iets te veel van het goede is heb ik het  laatste stukje van het laatste boek van mijn Tilly Trotter trilogie ( geschreven door Catherine Cookson ) in bad uitgelezen.

Gisteren had ik trouwens tussen alle bedrijven door nog een grote pan erwtensoep voorbereid, die ik vanmorgen tussen het lezen door heb afgemaakt. Het perfecte voedsel voor een dag als deze! En verder dus ook de perfecte dag om een leuk fotoblog over mijn afgelopen weekendje weg te maken....

Tot ik net hoorde dat de MNL van mijn dochter bijna voor de deur staat... Daar gaan mijn plannen. Nu dus maar even als een bezetene het huis visiteklaar maken. Nou ja, zo goed als dan....

Tip van de dag: Dingen verlopen altijd anders dan je verwacht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten