dinsdag 22 februari 2011

De laatste voorbereidingen

Ik heb een zalige korte vakantie achter de rug met alles wat een mens maar kan wensen, maar het verslag en de foto's zullen moeten wachten. Ik ben moe! Tja, slapen naast iemand ben ik al zo niet gewend, en zeker niet naast iemand die halve bossen omzaagt.Ondanks de geweldige antisnurkspray, die hij superlief speciaal voor mij heeft aangeschaft.

Maar goed, hoe dan ook, ik heb genoten, en sommige ongemakjes neem je dan op de koop toe.

En morgen is de grote dag. My five minutes of fame! De laatste voorbereidingen getroffen.

Nog even een laatste e-mailtje eruit, de puntjes op de i te zetten bij mijn bijdrage.

Reis gepland en geprint
 Net als de aanwijzingen van Max!

En dan kan ik nu aan mijn schoonheidsslaapje beginnen.....

Tip van de dag: Goede voorbereidingen zijn het halve werk!

1 opmerking:

  1. Goed optreden zus !!! Fijn ook, dat ik nu weet hoe de overgang ontstaat .... mijn eitjes zijn gewoon op ;-) Was vast een leuke ervaring, die Myrna is toch wel een leuk mens.

    BeantwoordenVerwijderen