zaterdag 19 februari 2011

Saturday ( night)

Als jong meisje was ik niet zo'n concertbezoekster. Ik had echte meisjes hobby's, zoals PAARDEN! Daar ging zo'n beetje de meeste van mijn tijd aan op. Maar mede dankzij een wat aparte vriend van mijn vader heb ik toen één van mijn gaafste popconcert-ervaringen gehad. Jopie, toentertijd al een oude hippie, die de hele dag ehhh hoe noem je dat, wiet-thee op zijn kachel had staan . Niet dat ik me dat toen realiseerde hoor, dat zijn puzzelstukjes die nu pas op hun plaats vallen.

Ik kan het niet echt vinden, maar dit was een hit in 1977, ergo, ik was toen 12 ofzo. Ergens op een soort van openlucht park-achtig-pop gebeuren. Wat ik verder nog weet is dat ook Gruppo Sportivo kwam, waar ik toen helemaal gek op was. Maar deze band was HET EVENEMENT van het festival. Heel eerlijk? Eigenlijk vond ik alleen dit nummer van hun gaaf.......

Tip van de dag: Duik eens in het verleden.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten