donderdag 10 februari 2011

Gier, gier

Nee, niet die vogel. Dit gaat over zenuwen.Die nu dus een beetje door mijn keel gieren. Het is definitief! De ins en de outs moeten verder nog besproken worden, maar het gaat echt gebeuren!!!!

IK KOM OP TV!!!!!
En nee, ik ga niet meedoen aan de X-factor. 

Zoals ik van de week al in de vooraankondiging vertelde, heeft het met Care for Woman te maken. Die hebben mijn naam nl door gegeven aan omroep Max.U weet wel, die bejaardenomroep Het is de bedoeling dat ik bij KoffieMax wat ga vertellen over de overgang. De directrice van Care for Woman had aan  *mijn* verpleegkundige gevraagd of zij niet iemand wist die dat zou kunnen doen. En door mijn blog kwam zij gelijk met mijn naam op de proppen. Mailtje naar directrice ( ow, sorry als ondertekening heeft ze er directeur bij gezet ), met link van mijn blog, en zij was ook enthousiast. Haar heb ik dinsdag aan de telefoon gehad, en na ons gesprek ( dik half uur!!!) was ook zij helemaal enthousiast en ging ze mijn naam doorgeven.En vandaag ben ik dus gebeld door iemand van omroep Max

Duzzzz lieve lezertjessss. Op 23 februari kunnen jullie mij ook gaan bekijken!

Overigens.... Ik ben eigenlijk wel oud voor mijn tijd hè?!?!?! Voor wie het niet weet, ik ben 45. Maar ik woon al in een 55+ woning ( Kan ik er wat aan doen dat ze mijn flat tot 55+ renoveerden terwijl ik er al dik 15 jaar woonde!!!), ben ik al in de overgang ( thnxxx mom, dat zijn jouw genen) en kom ik nu ook nog bij de bejaardenomroep op tv.....

Maar ik heb nog wel mijn eigen tanden......

Tip van de dag: Je bent zo oud als je je voelt 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten