dinsdag 2 november 2010

Spannend dagje

Nog even doorbijten.... Zolang ik bezig blijf en bleef ging het allemaal wel, maar nu tikt de klok langzaam naar uur U. Vorige week dinsdag kreeg dochter te horen dat er op de röntgenfoto van de longen iets te zien was, wat ze niet helemaal thuis konden brengen, dus waar ze nog een CT scan van wilden maken. Dat is dodnerdag al gebeurd, en vandaag krijgen we de uitslag.

En al hou ik het me duizend keer voor, het is vast litteken weefsel van een eerdere longontsteking, toch blijft het spannend. Gisterenavond kon ik het thuis even niet meer houden. Dochter was er niet, ik had op het werk met een onverwacht sterfgeval te maken  gekregen Deze man had ik al vanaf dat ik bij de wijkzorg ben begonnen zeven jaar geleden onder mijn hoede. En lieve, bijzondere man, die verder niet kritiek lag. Dat kwam dus ook best wel aan. En als je dan zo alleen thuis zit, en geen enkele muziek je af kan leiden, zelfs Therion niet, dan moet je er gewoon even uit.

Sms gestuurd, en uiteraard was ik welkom. Thnx voor je heerlijke gezelschap, precies wat ik nodig had. lekker ouwehoeren over muziek, filmpje kijken, en net genoeg aandacht voor mijn sores.Heb ook prima geslapen op je lekkere slaapmiddeltje

Dan ga ik nu zo de stad in, bij de bieb langs, wat nieuwe muziek halen, lekker lunchen en dan is het tijd.....

Tip van de dag: Hou jezelf bezig als je moet wachten 

1 opmerking: