zaterdag 20 november 2010

Beth Hart

Tja, wat moet ik eigenlijk verder nog toevoegen aan mijn log van eergisteren? Mijn filmpjes zijn weer niet je van het. Ik blijf het proberen en mezelf teleurstellen, maar ja, dat komt omdat je toch zo graag iets vast wilt houden van zo'n heerlijke avond. Dus dan toch maar één van de minst slechte filmpjes hier, Leave the light on...
Gek is dat toch, dat tegenwoordig met alle technologie die we hebben, dat we maar willen vasthouden en herbeleven. Geen moment is eigenlijk nog speciaal, want er loopt altijd wel iemand met een fototoestel te wapperen, iets te filmen, of noem het maar op. En Zachtjes Mijmeren over hoe geweldig iets was, en het gelijk wat romantiseren, want de scherpe kantjes vallen altijd weg als je herinneringen op gaat halen, dat gebeurt volgens mij niet meer zo vaak. Het valt altijd wel terug te halen. Misschien dat mijn blog daarom zo *leuk* is. Ik mijmer hier vooral. Geen vervelende verhalen over hoe verschrikkelijk ik een spier verrekt heb bij de yoga notabene, en een dag amper heb kunnen ademhalen, omdat het toch wel errug zeer deed. Nee, zulk soort verhalen probeer ik zoveel mogelijk te vermijden hier. Dit blog heet niet voor niets Hetlevenisleuk!
Dan toch nog maar een beetje terugkijken naar Beth, met mijn absolute favonummer: Skin

En oh ja, wat ik beslist ga verdringen, is het feit dat het publiek van Beth absoluut zijn bek mond niet kan houden. Wat een stelletje ouwehoeren zeg!!!Gelukkig stonden we lekker vooraan, zodat we er niet al te veel last van hadden, maar ik ben ervan overtuigd dat een hele groep mensen beter thuis had kunnen blijven, DVDtje van Paradiso live opzetten, en dan gezellig met je vrienden erdoor heen klessebessen

Tip van de dag: Geniet van het moment.....

1 opmerking:

  1. Gelukkig kan elektronica, de herinneringen en het bij behorend gevoel nooit vervangen.

    DDQ

    BeantwoordenVerwijderen