zondag 28 november 2010

Nog even dit......

Op mijn andere blog, heb ik in mijn menu een optie voor gastbloggers. Met als beschrijving: Wil je ook laten weten wat jouw leven leuk maakt? Wordt gastschrijfster/ver. Stuur jouw verhaal via contact! Geef ik mensen de kans om ook een keer iets te vertellen op mijn blog. Dat hadden mijn dochter, mijn nicht en mijn zus en een andere blogster van loggy  ook gedaan,maar zoals dat nogal eens bij loggy gebeurt, zijn die op mysterieuze wijze verdwenen. Vandaar dat ik dus naar blogger gekomen ben

Samen hebben we daar vanmiddag toen ik bij haar op visite was flink over zitten balen. En thuis schoot me ineens iets te binnen. Ik ben dan misschien niet de allerslimste, maar in iedergeval niet dommer dan een ezel. Na de eerste keer toen ik verhalen mistte heb een back-up gemaakt in Word van alles wat ik schreef. En zo vond ik mijn zus haar verhaal inderdaad gelukkig terug!


Hier kun je haar verhaal lezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten