donderdag 18 november 2010

Schor

Ik weet het, het is laat, maar ik moet toch echt nog even schrijven.Het overladen van de filmpjes en uploaden op youtube gaat nog veel te lang duren, dus dat zal tot morgen moeten wachten, maar enigzins schor, van het heerlijk meeblèren moet ik toch echt even melden dat het echt een gaaf concert was van Beth Hart.

Nu ben ik inmiddels wel een enigzins verwende concertgangster geworden merk ik. Want het gitaarwerk kan niet echt mijn lof wegdragen. Maar dit concert was natuurlijk anders. Beth met haar toch wel enigzins rauwe stemgeluid weet me toch altijd wel weer in vervoering te brengen. En luister ik tijdens de andere concerten ( bijna met open mond) alleen maar, hier mag ik van mezelf ongelimiteerd meezingen. Of blèren dan, want van zingen zal het niet echt veel weg meer hebben. Maar dat kan de feestvreugde ( voor mij althans) niet drukken. Op een nummertje of twee/drie na heb ik ze echt allemaal mee staan zingen. Ben dan ook erg benieuwd wat er van de filmpjes terecht is gekomen......

Maar dat horen jullie morgen wel.

Tip van de dag: Ga niet voor mij staan tijdens een concert van Beth Hart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten