zondag 28 november 2010

Beessies....

Weet je wat ik zie als ik gedronken heb...nou,nou... allemaal beessies.......Zo sloot ik gisteren een hele gezellige avond af. We liepen na een gezellige muziekavond naar de auto, en op de grond lagen zomaar twee in de steek gelaten Beessies. Zielig hè? Dus ik heb ze maar geadopteerd. Alhoewel, niet allebei hoor.Eén heb ik er weer op een auto achter gelaten, waar ik in de rijp dezelfde zin geschreven heb. Leek me wel ene leuk cadeautje. Mara ja sommige dingen lijken nu eenmaal leuker met een slokje op Niet dat ik dronken was ofzo, maar ik had hem gezellig om zal ik maar zeggen.

Dat zal waarschijnlijk ( uiteraard voornamelijk door de wijn ) door het vermoeiende karakter van de zaterdag zijn gekomen. De hele week hadden we al met argus ogen het weerbericht in de gaten gehouden. Zus, zwager, moeder en ik zouden boodschapjes gaan doen in Duitsland. Maar goed, er werd zoveel sneeuw, vorst en dat soort ongein voorspelt, dat ik me er al bijna bij neer had gelegd dat we het wel konden vergeten. Maar goed, zaterdagochtend was het niet wit buiten. Snel internet gesjekt, file nieuws ( ja, deze keer wel ) sneeuw verwachting, alles was clean, dus het kon doorgaan. Er waerd zelfs een voorzichtig zonnetje voorspelt, dus onze reis kon rustig doorgaan.

Tot we dus net even Gouda voorbij toch een file ( niet gemeld!!!) in doken, omdat we in een sneeuwbui van blizzardachtige proporties vast dreigden te lopen.Maar goed, na Utrecht werd het al weer groener, en hebben we verder nergens meer last van gehad

In de Duitse supermarkt aangekomen eerst maar lekker bakkie koffie. Na de pittstop dan. Hoe heerlijk is dat zeg, gewoon op een publiek toilet in de supermarkt! En daarna dus de boodschappen gedaan. O wat kan ik zalig mijn onkokkinige hart ophalen in Duitsland. Allemaal heerlijke mixjes-voor-makkelijke-edoch-zeer-smakelijke-gerechten. En ze waren nog in de aanbieding ook!Kar gelijk al halfvol

Maar ik heb me heel aardig gedragen, en kwam uiteindelijk uit op een kar van rond de 110 € uit, had ik zo ongeveer uitgerekend. Maar de dame bij de kassa had nog een verrassing voor me. Bij tien pakjes van de mixjes-voor-makkelijke-edoch-zeer-smakelijke-gerechten kreeg je nog eens 3 € extra korting, waardoor ik dus uiteindelijk op een leuke 102 € uitkwam. ( Ja reken maar uit hoeveel zakjes ik gekocht heb )

Uiteraard had ik ook lekkere Duitse broodjes en allerlei zalig beleg gekocht, en wat ik verder aan boodschapjes bespaard heb, heb ik weer bij de Turk bij de uitgang uitgegeven.
Zwager wilde wat olijven kopen, en deze zeer vriendelijke, maar ook wel sluwe man bood ons van alles en nog wat te proeven aan! Dus ben ik ook voor de bijl gegaan, voor heerlijke olijven en nog veel heerlijkere grote gekruide garnalen!

En zo zaten dochter en ik 's avonds aan een soort van feestmaal!


En daarna dus de feest/muziekavond van mijn zus haar koor. Afgewisseld met  7 sisters en freestyle Samba hebben zij een afwisselende muzikale avond verzorgd.Dit filmpje is van verleden jaar, om een indruk te geven, I've got the music in me Jade met de 7 Sisters
Zoals ik al zei, een super gezellige zeer muzikale avond, en geweldig om zo'n koor zo leuk en enthousiast met elkaar bezig te zien. Klinkt echt super zus!

Tip van de dag: Hou de muziek in je ( enne, volgende keer camera mee....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten