zaterdag 6 november 2010

Murphy's vervolg

Ik weet niet of mijn verhaaltje van zojuist erg mopperig over kwam, maar zo was het absoluut niet bedoelt. Dat is soms heel gek bij mij, maar de *ergste* Murphy's-dagen zijn vaak de leukste die er bij zijn. Zeker als je de problemen als uitdagingen kunt zien, en eigenlijk alles juist erg goed opgelost wordt.

En dat was vandaag dus absoluut het geval.

Alle  uitdagingen op het werk hebben we toch weer prima afgerond. Ok, een paar klanten waren even niet zo blij dat we wat aan de late kant kwamen, maar uiteindelijk toch weer blij toch nog (door vast personeel) zo prettig geholpen te zijn. En morgen hebben we ook al dichtgetimmerd, wat wil je nog meer?!?!!?

En mijn scootje ophalen. Ok, naar de scooterboer toelopen, en dat terwijl ik al een hele ochtend op de fiets heb gezeten... Maar loopt U even mee....

Het is niet mijn gewoonte





om met zulke luchten een lekker wandelingetje te gaan maken, maar wat is dat toch prachtig!




Zeker als het aan de andere kant er zo uitziet!!!
En dan hebben we natuurlijk ook nog een beetje van beide, 
en dan krijg je dit:


Zeg nou zelf. Wie wil dat nou missen?!?!?!

Bovendien remt mijn scooter weer als een zonnetje. EINDELIJK!!!

Dochter werd al door paps naar het werk gebracht.

En zo komt alles weer helemaal goed 

En dan ga ik nu lekker in bad. Ik neem voor de zekerheid maar wel de telefoon mee. Want je zult het zien, op een dag als vandaag wordt ik geheid gebeld! En ik ben veel te nieuwsgierig om hem te laten rinkelen

Tip van de dag : Zie de mogelijkheden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten