dinsdag 23 november 2010

Door de slingers het feest niet meer zien.......

Het motto van dit blog is denk ik meer dan duidelijk. Maar dan heb ik nu een vraag. Kun je door de slingers het feest niet meer zien. Oftewel, kunnen er te veel slingers hangen?

Tja, ik denk dat het eeuwenoude antwoord daarop is: Overal waar te voor staat is niet goed. Zelfs bij te leuk.

Goed, dat is wel een duidelijk antwoord, maar misschien is de crusiale vraag dan eigenlijk meer: Wat is "te leuk"?

En dat antwoord is natuurlijk stukken minder simpel.Ik weet het in iedergeval niet. Wat ik wel weet is dat ik deze week bijna ( let op, bijna  )omkom in de slingers. En was dit blog aanvankelijk opgezet voor en door mijzelf om het leuk in mijn leven weer te ervaren en beleven, dat stadium ben ik inmiddels wel aardig gepasseerd.Met zoveel leuke dingen in het voorutzicht, en zelfs bijna amper de tijd om erover te bloggen is het dagelijks niet echt een strijd meer om het leuk te zoeken in mijn leven.

Dus eigenlijk is mijn blog daar ( tijdelijk?!?!?!) overbodig door geworden...........

Maar nee, ik ben niet van plan om te stoppen met bloggen. Ik vind het toch nog steeds leuk om er verslag van te doen wat ik dan als zo leuk ervaar in deze wereld, zelfs als het een weekje te leuk dreigt te worden 

Goed, dit was zomaar weer eens een overpeinzing tussendoor. Zou het dan deze week nog zo leuk worden dat we in het weekend sneeuwballen kunnen gooien?!?!?! Al dreigt dat dan weer wat anders leuks misschien een beetje te saboteren.....

We gaan het zien. En wat er ook komt, ik ga in ieder geval het leuks eruit proberen te zeven

Tip van de dag: Hang niet te veel slingers op 

 

1 opmerking: