zaterdag 6 november 2010

Murphy's

Neeee dames en heren, ik heb het niet over dat heerlijke bier. Die andere, je weet wel, die van die wet . Als er iets fout gaat, dan gaat het goed fout.

Hier een schoolvoorbeeld ervan.

Het is allemaal eigenlijk al een flink poosje geleden begonnen. Mijn scootje moest nieuwe remblokjes en nog wat andere kleine reparaties. Dus, naar de scooterboer en laten repareren. Helaas is dat niet helemaal goed gegaan, en eindelijk deze week had ik het voor elkaar. Nieuwe afspraak. Kon gelijk zaterdag ( vandaag dus). Fijn dat het zo snel kan ( was woensdag gaan vragen, dus toppie toch!) Klein obstakel, ik moest werken vandaag.

Geen probleem ( ik heb sowieso nooit problemen, alleen uitdagingen.....) Ik ga werken op dochters scoot, zij brengt de mijne naar de scooterboer......

En dat bracht dus gisteren al een nieuw probleem  ehhh uitdaging met zich mee.... Nou ja, dan maar op de fiets werken, er zit niets anders op. En iedereen die dit blog leest, en ook velen die dit niet lezen, weten hoe dol ik op fietsen ben

Goed geregeld toch, wat zeur je nou allemaal hoor ik jullie al denken. Ok, dan komt de volgende uitdaging. Collega en ik zaten te wachten op de UK ( uitzendkracht). En te wachten, En te wachten..... Toch maar even bellen. "Oh, ik ben vandeweek geopereerd, dat heb ik aan het uitzendbureau doorgegeven...." En daar zaten we dan met z'n tweeën, met voor drie mensen werk.....En ik dus ook nog eens op de fiets ipv op mijn snelle scootje....En twee klanten die specifiek gevraagd hadden of ze vandaag alsjeblieft vroeg geholpen konden worden........

"Geen probleem, geen probleem "dacht ik nog tandenknarsend, "Alleen maar ene uitdaging!!!!" Maar deze UK was ook nog eens voor twee dagen ingehuurd, dus morgen nog een uitdaging. Planner heeft verschrikkelijk zijn best gedaan, dat moet ik zeggen, maar ja, tis zaterdag he, iedereen ( inclusief ik!!) heeft zijn afspraken al rond voor zondag.

Want morgen zou ik dus vrij zijn. Want ik ga weer naar Zappa! In België deze keer, dus maken we er een gezellig dagje van, elf uur weg...... Maar goed, om mijn collega's toch niet zo erg te laten dobberen als we vandaag al gedaan hebben, ga ik morgen dus voor ik weg ga nog maar ene halve ochtend werken. Gedeeld leed is tenslotte half leed

Ow ja en als kers op de taart, mag ik maandag ipv kwart voor acht ook nog eens kwart voor zeven beginnen, hadden we net afgelopen woensdag afgesproken........

Ik ben zo blij dat ik een baan heb 


Tip van de dag:  Blijven lachen

PS Dan stier ik nu snel het huis weer uit om mijn scootje te gaan halen... Dochter ophalen bij haar vader, om haar naar haar werk te brengen, als dank dat ze mijn scootje toch naar de scooterboer heeft gebracht......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten