zaterdag 20 november 2010

Ongewoon.......

Vandaag had ik ineens zin om....


Te koken!





En dat gebeurt niet zo heel erg vaak, dus het ijzer maar gesmeed terwijl het heet was!En ik wist terwijl ik aan het boodschappen was ook  wáár ik trek in had, dat scheelt een hoop.




Lekker gehakt rul bakken.





En dan de champignons en uitjes, even apart, want ik hou van bruine champignons, en ze sissen ook zo leuk in de pan als je ze apart bakt!

En dat dan vervolgens door elkaar mikken, beetje op smaak brengen met herbamare, wat tomatenpuree en een beetje sweet chilisaus, en dan de bruine bonen erbij......


Maar dat ziet er wel erg saai uit, en er moet natuurlijk ook nog wat fris te knabbelen in zitten, dus alleen maar om even te verwarmen snel wat kleur toe voegen!


En dat geheel ziet er dan zo uit..........


Chili con carne á la Irene.

En me nog steeds een beetje verwonderend waar deze plotselinge kooklust ineens vandaan kwam ging ik nog een portie naar mijn moeder brengen.

En ineens zag ik het licht.

Letterlijk!

 
Het is volle maan..........

Tip van de dag: Doe wat je gevoel je ingeeft ( Ik heb in iedergeval gesmuld )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten