donderdag 11 november 2010

Lekker weer.

Ik had nog een halve zondag te verbloggen. Vandaag genoeg tijd voor gehad zou je kunnen zeggen, maar het was er nog niet van gekomen.

Wat een perfecte dag om lui te zijn vandaag zeg. Beter weer om niet weg te hoeven had ik niet kunnen hebben! En dan ook nog eens het vooruitzicht van zes vrije dagen achter elkaar, dat maakt me tamelijk relaxed moet ik zeggen. De dag dus maar begonnen met serieus luieren. Tv aan, boek erbij ( ik doe graag twee dingen tegelijk en lekker wegdoezelen. Dat heb ik tot twaalf uur volgehouden. Ok, ik heb een beetje gesmokkeld en tussendoor een bammetje gemaakt,  maar verder heb ik heerlijk genoten van mijn gisteren nieuw gekochte elektrische deken.

Toen er toch maar eens uitgekomen. Ik wilde eigenlijk ook wat aan mijn huishoudentje doen. Eigenlijk had ik voor mijn vrije dagen een hoteltripje gepland, maar was zelfs te lui om dat te regelen. Bovendien werkt het weer ook niet echt mee. Zie me zo niet op de scoot zitten, of met een koffer van perron naar perron zeulen. Dus had ik besloten het thuis lekker op te ruimen en super gezellig te maken.

Goed plan hoor, alleen ben ik niet zo huishoudelijk aangelegd, en liet ik me door het minste geringste afleiden."Ik heb toch zes dagen vrij, tijd zat"spookte er steeds door mijn hoofd. Uiteindelijk toch nog gelukt hoor. Mijn eter heeft gezellig kaarsjes ( waxinelichtjes) meegenomen, want uiteraard was ik ook daar te lui voor om die te halen.Maar ik heb wel lekker voor hem gekookt. Goeie deal toch

En zo is het er ook vandaag niet van gekomen om *serieus* te bloggen.....Morgen weer een dag?!?!?

Tip van de dag: Laat het als je de kans hebt, lekker op je afkomen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten