zondag 24 april 2011

Nogmaals foto's EFF

Niet echt nieuwe foto's hoor, schrik maar niet.Maar gewoon voor de leut, en omdat ik het zelf ook zo leuk vind heb ik een filmpje in elkaar gezet van de leukste foto's

Voor de *luie* fotokijkers zal ik maar zeggen. Lekker aan je voorbij laten komen, met een mooi muziekje op de achtergrond.

Maar voor ik het plaats wil ik wat vertellen over het muziekje, en waarom k dat gekozen heb. Daar zijn meerdere redenen voor. Om te beginnen vind ik het een verschrikkelijk mooi nummer, van een waanzinnige, ehhh band is geen waardig woord voor  groep deze mensen. En dan heb ik het dus over Therion. Verder past het eigenlijk best heel goed bij het onderwerp. De titel van het nummer is nl Clavicula Nox, wat Sleutel van de nacht betekend. En Clavicula Nox is de astrale sleutel die de poorten opent naar veel verschillende ervaringen. En met veel artistike vrijheid kun je de EFF ook zo zien....



Tip van de dag: Beoordeel zelf......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten