zondag 24 april 2011

Eens in de honderd jaar....

Komt er een Pasen als deze voorbij, heb ik me laten vertellen. Echt, ik hoorde het op tv. Dit lekkere weer is zeker al honderd jaar niet met Pasen voorgekomen. En hoeveel geluk hebben wij, dat we hem mee mogen maken?

Persoonlijk denk ik eigenlijk dat dit jaar Pasen en Pinksteren eindelijk op één dag vielen.

Hoezo ik dat denk?!?!?!?!


Ga er even rustig voor zitten. Net als zij. Hij kent me al dik 25 jaar en heeft dit nog nooit zien gebeuren...En onder het mom -Ik hou van werken, ik kan er uuuuren naar kijken-  heeft zij lekker zitten genieten!

Maar wat was er dan zo bijzonder?!?!?
Waarom Pasen en Pinksteren op één dag?

Onder de bezielende leiding van mijn dochter, en de druk van de Tourclub is het er dan eindelijk in al die jaren dat ik brommer/scooter rijdt van gekomen.


Nog een close-upje.....

Zie je dat? Ik ben het echt hoor!!!!!

En hij reed lekker

Nouuuu , niet echt hoor. Niet slechter ook natuurlijk, daar niet van,daar ben ik dan ook wel weer eerlijk in. Maar echt, ik zie er nog steeds het nut niet van in. Alle krassen vallen alleen nog maar meer op.

Sorry lieve medeclubleden. Deze scooter is voor mij een gebruiksvoorwerp. En ik hou er echt evenveel van als jullie. Alleen houdt ik dus gewoon echt niet van poetsen....

Tip van de dag: Verwacht bij mij geen glimmend scootje, behalve als ik hem net nieuw opgehaald heb bij de dealer( dus over een jaar of twee weer )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten