zondag 10 april 2011

Vogels en muziek

Sommige dingen zetten zich gewoon vast in je hoofd tot je er iets mee doet. Zo ook het nummer She Moves in Memories van Steve Hackett. Dat ik een Hackett fan ben is geen nieuws meer, maar het ene nummer grijpt je nou eenmaal meer aan dan het andere. Maar goed, mijn creatieve processen gaan de laatste tijd nogal stug, maar vandaag had ik er ineens zin in. Ik had de foto's van Avifauna nog, dus lekker aan de gang. Was best een priegelwerkje deze keer, wilde het een beetje vloeiend op de muziek laten lopen.

Ik ben er super tevreden mee.Moet wel eerlijk bekennen dat ik stiekem wat foto's van vorig jaar gebruikt heb, want ik wilde de volle tijd van het nummer gebruiken, en hem niet ergens halverwege laten aflopen....


 Tip van de dag: Geniet van de mooie muziek en de mooie beelden

1 opmerking:

  1. Erg goed gedaan. Als we elkaar spreken wil ik graag weten hoe je dit doet. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen