vrijdag 29 april 2011

Even bijpraten

Jeetje, mijn blog dreigt een beetje een ondergeschoven kindje te worden.Wat is het toch moeilijk om te beseffen wat je hebt. Meestal krijg je dat besef pas als het verdwenen is. Dat wat je hebt bedoel ik dan.

Vermoeidheid is iets waar ik nogal eens over klaag.Vaak krijg ik dan het commentaar: "Ja, maar je doet ook zoveel" En dat terwijl ik  niet het gevoel heb dát ik zoveel doe.Als ik naar anderen kijk dan lijkt het niet zoveel. Ik werk *maar* part-time, nou ja, mijn huis, ehm, dat wil je ( ik in iedergeval) vaker niet zien dan wel, en aan scooter poetsen gaat ook al niet veel tijd verloren. Uiteraard moet je niet vergelijken met anderen, maar sommige vrouwen houden er fulltime jobs op na, helpen hun ouders, voeden een paar onberispelijke kinders op, waar ze allerlei leuke dingen mee doen, nemen nog een hond, en lezen toch ook nog bergen boeken. en zijn daarnaast ook nog crea bezig in allerlei leuke hobbies.Misschien klagen ze minder.....

Maar nu ben ik dus weer een stukje energie kwijt merk ik. Nog niet zo lang geleden blogde ik echt tamelijk trouw iedere dag, en zelfs dat kan ik na zo'n vermoeiend ( maar super leuk!) paasweekend als ik net achter de rug heb niet meer opbrengen.Sporten schiet er nogal eens bij in, en ik kan bijna niet dankbaarder zijn als juf zegt dat de yogales deze week niet doorgaat....

Maar goed, zoals het in mijn poll staat ( op loggy ) -Het leven is.... Keuzes maken- En dan kies ik er toch voor om te leven ipv er over te schrijven. En bovendien, als je niet leeft, dan heb je ook niets om over te schrijven, dus een beetje logica zit er ook wel in.

Tip van de dag: Keuzes maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten