donderdag 14 april 2011

It's a kind of....

Vandaag werd ik verrast met een cadeautje. En mijn reactie daarop: "Istie goedgekeurd?!?!?!!"

Vreemde reactie misschien op het krijgen van een cadeau, dus ik zal het verhaal er achter vertellen.

Een paar weken geleden kwam één van mijn mede yogaïsten ( of hoe noem je zoiets) naar me toe of *mijn* draakjes ook wensen konden vervullen. Mijn draakjes? Ja, ik deel (soms) draakjes uit,


 omdat die bijzondere gaven hebben.

Dus mijn antwoord was natuurlijk dat dat draakje dat inderdaad zou kunnen. Je moet gewoon zijn vuur overnemen. "Ja, "was het antwoord, "mijn auto moet naar de keuring, en als hij niet wordt goedgekeurd, moet ik hem weg doen, en dan is het einde verhaal. Want geen auto betekend dat ik dan ook mijn caravan op moet geven, want dan kan ik daar niet meer naar toe" Sommige mensen kunnen alles inderdaad maar net doen, en als er dan één schakel wegvalt, dan is dat gelijk een domino effect.

Uiteraard gunde ik het haar als geen ander dat de auto wel goedgekeurd zou worden.

Nou, of dat gebeurd is lijkt me wel duidelijk

Tip van de dag: Vraag je draakje om vuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten