dinsdag 5 april 2011

Hobbelige weg....

Sommige dingen kosten iets meer moeite dan recht toe. Misschien maakt dat ze juist de moeite waard!

Zaterdag had ik al geschreven dat ik me op gegeven had voor de Kymco Tourclub Nederland. Een dag later had ik al een antwoord, met de betreffende code om een profiel aan te maken. Maar wat ik ook deed, het lukte echt niet. Nog maar eens gemaild met de oprichter en beheerder van de club, en die wilde dan wel een profiel voor mij aanmaken.

Gisteren na mijn werk een hele poos, helaas zonder resultaat proberen in te loggen. Ik moest een bijna onleesbare/onbegrijpelijke woordverificatie ingeven, en dat mislukte dus ook keer op keer. Dus nog maar een mailtje er tegen aan, in de hoop dat men mij niet al voor ik überhaupt echt lid was al zat zou worden.

Maar nee. Er waren inderdaad wat probleempjes met de site geweest, maar nu, vandaag dus, moet het lukken.En inderdaad, het is gelukt!! Gelijk even in de agenda gesnuffeld, en aanstaand weekend is er zowaar een tocht, en nog wel in de buurt ook. Hoe kun je boffen? Grappig detail trouwens.... Deze tocht is georganiseerd door mijn *buurman* ! Hier in het flat woont inderdaad een enthousiast scooter koppel, die ik al eens eerder gehoord had over een club, waar ze wel eens tochtjes mee maakten. Nooit verder uitgehoord, maar dat is dus deze club!

Dus aanstaande zaterdag ga ik voor de eerste keer in clubverband touren.

En dat betekend dat ik nu de computer uit ga zetten en voor de aankomende dagen lief voor mezelf moet zijn. Mijn lijf schreeuwt namelijk op alle manier dat ik lief moet zijn voor mezelf. na mijn griepachtige actie van verleden week, en blijkbaar toch nog niet genoeg rust heeft mijn lijf er nog maar een blaasontsteking tegen aan gegooid. Hoe duidelijk kan je lijf zijn?!?!?!?!

Tip van de dag: Wees lief voor jezelf
.

2 opmerkingen:

  1. Een reactie plaatsen als je geen account hebt..... Vergeet niet een profiel te selecteren ;-)

    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms zijn computers erg onberekenbaar. Dus bij deze nogmaals een reactie om te testen of het lukken wil.Via naam/URL lukt het in ieder geval niet.
    Groetjes,
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen