zondag 17 april 2011

EFF

Ja, om het naar het moderne te trekken, FF snel een woordje....

De Fair was weer groots. Dit jaar voor het eerst bij de opening aanwezig, en het was al over zes toen we het terrein weer verlieten om de pendelbus richting trein op te zoeken.

Eén luxe had ik me overigens vandaag gegund. Ik had mijn *gympen* aan. Dat maakte dat mijn voeten gelukkig niet te pijnlijk waren, zodat we bij ons plaatselijke treinstation niet ook nog op de bus hoefden te wachten Nog even een gezellige wandeling door ons Schollebos en we stonden zo'n beetje twaalf uur nadat we het huis verlaten hadden weer binnen. Niet echt fut meer om foto's uit te zoeken en uitgebreid te bloggen.

Net genoeg voor een heet bad, en dan nu lekker mijn bedje opzoeken.

Tip van de dag: Kom vandeweek nog maar es kijken of de foto's er al zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten