dinsdag 19 april 2011

EFF foto's, nog even wachten.....

De  foto's zullen helaas nog even op zich laten wachten.Mijn computer wordt ook  een dagje ouder, en daarmee ( net als ik) een stapje trager. De ongelofeloze hoeveelheid foto's, waarvan zo'n beetje de helft gedraaid moet worden, omdat hele mensen zich nu eenmaal beter laten fotograferen door de camera een slag te draaien, kosten met dit eigenwijze en enigzins trage computertje heel wat tijd.

En dan moet ik ze nog uitzoeken, op webshots ( hier kun je nog van voorgaande jaren bewonderen) plaatsen, en ik ben ook nog van plan een fotopresentatie met muziek op youtube te zetten. Genoeg te doen nog dus, en het is zulk heerlijk weer. Het lijkt wel zomer!!!

Niet alleen was ik zondag hélemaal versleten , toen ik 's nachts naar de toilet ging, vroeg ik mij verwonderd af wat er aan het einde van mijn benen zo'n pijn deed. Ik werd al gewekt door een gigantische kuitkramp, en kon amper op mijn arme voetjes lopen. Een beetje angstig strompelde ik naar bed, hopende dat de paar uurtjes rust die mij nog restten voldoende zouden zijn, om toch gewoon te gaan werken.

gelukkig was dat zo. Moet eerlijkheidshalve wel melden, dat enkele klanten mij wel een beetje hebben horen kreunen. Mensen, wat was ik stijf!!! Maar ik heb het overleefd, en gisteren nog maar eens lekker vroeg naar bed, en langzaam maar zeker begin ik weer iets soepeler te worden. Soepel genoeg, om eindelijk sinds zo'n week of drie weer eens te gaan zwemmen.

Ok, ik zal vast de twee leukste foto's die ik van dochter en mij gevonden heb plaatsen, om de ergste nieuwsgierigheid te bedwingen, en dan wordt het echt tijd om naar het zwembad te gaan.
Met zo'n uiterlijk kan je ongestraft lekker gek doen!

Hoe gracieus schrijd ik van het podium!!!

Tip van de dag: Nog even geduld.... ( kan niks beloven over wanneer precies....)

1 opmerking:

  1. beetje afwachten dan maar.. ik ben er ook nog niet aan toe gekomen. We hebben elkaar op het einde zondag gesproken.. je probeerde mijn zoontje te fotograferen (in draken pakje)
    Denk ik laat maar even een berichtje achter.. dat had ik beloofd.. zie ik ineens in je sideline mijn vriendin Francien staan (stukje bij beetje) joh.. wat bizar =D Maar goed.. ik kom terug.. en ik heb je nog foto's van je dochter met die zweep beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen