zaterdag 31 maart 2012

Biggggg

Gisteren toch nog maar op mijn oude plastic/steal horsie naar Apeldoorn gegaan.van de leen PeopleS knippert het service lampje ook al een knap poosje, dus het was een beetje lood om oud ijzer.Uiteraard heeft mijn trouwe scootje me weer niet in de steek gelaten. Ondanks kou, flinke wind en flinke bepakking heeft hij me weer heelhuids naar Apeldoorn gebracht.

Vandaag heeft hij even rust gehad. Samen op Vriend's scoot alvast ritje naar BigFieldShires gemaakt. Dan weten we hoe laat we morgen op pad moeten om op tijd te zijn!



Uiteraard eerst nog even hondje uitlaten, en daar stondtie dan ineens. Eén pinksterbloem. Helemaal in zijn eentje, maar dik voor de Pasen!

En omdat ik toch het toestel vast had kon ik het natuurlijk niet laten wat artistiekerige foto's te nemen....











Tjonge jonge jonge, wat was het koud vandaag. Wat zijn we toch verwend de afgelopen dagen, je zou bijna vergeten dat het nog maart is. Gelukkig zijn we daar vandaag weer aan herinnerd. het was adembenemend weer zal ik maar zeggen, pfff wat blies die wind kil zeg, overal dwars doorheen.Zelfs Toto stak zijn hoofdje lekker onder mijn jas, veel warmer!




Onderweg zagen we al een weitje, met vier Shires erin. Zouden ze het zijn???




Maar we misten er nog een paar, en nergens een maanoog te bekennen....


Uiteindelijk kwamen we bij het adres aan. Waar overigens de paarden niet staan, maar dat wisten we al. Er was niemand thuis, dus zijn we zelf maar op onderzoek gegaan. Vriend kent de weg daar prima, en had wel zo'n idee waar ze zouden kunnen staan. En inderdaad, al snel zagen we ze in een wei staan!




Ace(degene met de maanogen) en Zon waren duidelijk te herkennen!

En als ik me niet vergis is dat Knorp daar(middelste) 

Leuk om alvast even kennis te hebben gemaakt!

Na het maken van de foto's maar snel richting (schoon)moeder, wat waren we koud geworden. Toto had het weer erg naar zijn zin. Eerst een poosje achter Bonbon aanschooieren, en toen was hij echt moe...



Nou ja, zo lijkt het tenminste. Wat was hij boos en gefrustreerd dat hij in dat mandje moest liggen. Liever liep hij achter bonbon aan, maar ja die moest wat dat betreft niet echt zoveel meer van hem weten. Laten we hopen dat ze inderdaad zwanger is!

Nog één nachtje slapen en dan is het zover. Verwacht morgen geen verslag van me, want de hele dag is vol van rijden. Eerst naar de paardjes, dan op de paardjes, en dan nog weer helemaal naar huis! Maar ik heb de huisfotograaf bij me, dus foto's komen er wel!

Tip van de dag: Vergeet je handschoenen niet in de lente....
 

1 opmerking:

  1. Hoop dat het net zo leuk was als je hoopte ;-) En koud, ja, dat was het inderdaad gisteren!!

    BeantwoordenVerwijderen