vrijdag 2 maart 2012

Goedkoop sjoppen....

Tja, we weten het allemaal. Goedkoop kan soms erg duur uitpakken. Of ehhh, duur is misschien niet het goede woord.

Op de site van de club was het al vermeld, maar ik had het zelf natuurlijk ook al gezien. Er waren weer motor(lees scooter) aanbiedingen bij de Lidl.Mooie helmen, motorjassen en broeken, topkoffers en meer van dat spul.Nou zijn de helmen die bij de Lidl te koop zijn voor mij altijd geweldig. Een helm is net zoiets als een schoen, tenminste voor mij wel. Hij moet gelijk goed zitten, want anders wordt het nooit iets. Bij diverse motorzaken al tig helmen gepast, maar meestal zat er niet één lekker.Die van de Lidl zijn meestal opzetten en verliefd worden, en voor een zeer aangenaam prijsje, dus dat was de moeite waard om even te gaan kijken.

Zo gezegd zo gedaan, alleen maar kijken hè....Ja ja, uiteraard zat hij als gegoten, en zo´n prachtige systeemhelm, met ingebouwde zonnebril, voor bijna niks.De topkoffers die er stonden waren ook prachtig, en ook die voor maar een schijntje, dus de koop was al snel gesloten. Topkoffer én systeemhelm voor weinig.

Wat glimt dat prachtig hé!!!En dat was dan ook een beetje de reden voor de wasbeurt van mijn scooter. Want bij zo´n prachtige spiksplinter nieuwe glimmende koffer en helm past toch geen oude vieze scooter.....

Maar ja, hoe glimmend krijg je een oude scooter? Een stuk meer dan alsie vies is, maar toch....

De oplettende kijker heeft misschien gisteren al gezien dat de *schone scoot* er iéts anders uitziet dan mijn oude trouwe maatje. Enne, kilometers laten zich er uiteraard niet zo makkelijk afspoelen, was dat maar waar!!

Oud/nieuw zeg maar, want het is dus wel een oude vertrouwde Vitality geworden, ik ben zo content met dat model, dat ik echt niet anders wil. Maar wel een gloednieuwe dus. Er is pas een hele nieuwe kleur op de markt, die ook nog eens leuk geprijsd is.Zo kan goedkoop soms best wat centjes meer kosten 

 
                                 Diamond Black ( hoe cool klinkt dat?!?!)

Nou is de scooter die op de foto staat helaas een snorretje, en de 50 cc-tjes moeten helaas nog van de boot afkomen. Duss ehhh, nou ja, zoiets van :`Vol verwachting klopt mijn hart`Ik zit op de pakjesboot te wachten, die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (als er niets mis gaat) eind van de maand aankomt. 

Tip van de dag: Wassen is prima, nieuw is beter 

4 opmerkingen:

  1. Er zijn mensen die kopen een andere auto als de asbak vol is...
    Jij koopt een andere scooter bij een nieuwe helm...
    Vraag me af...
    Koop je een nieuwe garderobe als je wasmand vol is?

    Maarre... Mooie scooter!!
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.

    devotion X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahah moet ook om het stukje van devotion lachen.

    Wat geweldig en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Straks met een nieuwe blinkende scoot lekker toeren, wat zou jij nog meer genieten.

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thnx Devotion en Debby,

    @Devotion, tis dat ik zo'n hekel aan shoppen heb, maar dat had ik inderdaad ook kunnen verzinnen, nieuwe garderobe als de wasmand vol is :-P

    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He gefeliciteerd!! Tof van je om een gewassen scoot in te ruilen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen