vrijdag 30 maart 2012

Op hoog niveau

Zondag ga ik het weer eens doen. Na ongeveer tweeënhalf jaar ga ik het echt weer eens doen. En dan gelijk op hoog niveau...

Wat ik nou precies ga doen? Ik ga zondag paardrijden. En niet op zomaar wat paarden, nee,Vriend heeft het mogelijk gemaakt om één van mijn grootste ( letterlijk!) wensen uit te laten komen. Ik ga een buitenrit op een Shire maken.


Dat ga ik doen bij Big Field Shires. De kleinste die ze daar hebben is 1,80, en de grootste is tevens het grootste paard van Nederland, 2,07!Op de site staan ze allemaal, dus snuffel er gerust even rond. Pfff, zet dat trapje maar vast klaar.

Ik loop al twee dagen te dansen, nu ik weet dat het door gaat. Duimen jullie ook voor een beetje weer?

Tip van de dag: Laat eens een droomwens uitkomen!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten