woensdag 14 maart 2012

Foto's, foto's, foto's

Tja, als trotse ouders doe je natuurlijk weinig anders dan vooral veel foto's maken. Behalve dan misschien veel opscheppen over je nieuwe spruit.

Hier dan een post met die twee dingen.

Katten en hond schieten steeds beter met elkaar op. Nieuwsgierigheid is er in ieder geval genoeg.



En de katten zien ook wel de voordelen van de aanwezigheid van een hond, zoals bv een nieuwe lekkere slaapplaats.



En als je allebei verslaafde schootzitter bent, dan kom je elkaar vanzelf tegen.



Voor je het weet heb je helemaal geen schoot meer nodig om gezellig bij elkaar te liggen....



Nieuwe vriendjes worden ook iedere dag gemaakt. achter het flat....


Of in de prachtige bossen rond Apeldoorn...Het maakt allemaal niets uit. Lekker wandelen in de zon met *oma* erbij!




Over nieuwe vriendjes gesproken, daar horen mensen natuurlijk ook bij, Toto is even vriendelijk tegen iedereen, en elke schoot is er één...



Maar dat vindt de kat natuurlijk ook 




O ja, als de kat je bench heeft ingepikt, dan zoek je zelf toch een ander lekker plekje....





Ja, en?




Tot slot nog een verhaaltje. Om te laten weten wat een ongelofelijk bijzonder en trouw diertje Toto is, Nu al! Vorige week toen we de pretfles weer weg gingen leggen hebben we aan de Vlist een pracht plekje gevonden.

Op twee aangrenzende door water van de weg en elkaar
gescheiden landjes hadden we dat mooie plekje gevonden.
 na toestemming van de eigenaar zijn we daar de fles gaan parkeren. Ik was van alle kanten foto's aan het maken, omdat het voor de clubleden wel duidelijk moest zijn waar de fles lag.Vriend stond voor het bruggetje, omdat Toto nog lekker op het landje aan het scharrelen was, terwijl ik weer naar de weg liep om een foto van de andere kant te maken. Toto vond dat een beetje verwarrend, en liep naar het andere landje, wat echter dus nog steeds door water van mij gescheiden was.

Water, hebben we inmiddels al gemerkt, is niet echt een hobby van Toto, dus liep hij  enigszins paniekerig langs de waterkant. Ik liep al terug richting het bruggetje, en dacht dat hij dat wel zou begrijpen, dus riep ik enthousiast: "Kom dan!" Hij bedacht zich geen twee keer, nam een mooie snoekduik, en sprong zo het water in!

Nou had ik mijn fototoestel in mijn hand, maar ik was te verbouwereerd om gelijk een foto te nemen.Dat geloof je toch niet, ene hond, die je nog geen week hebt, die een hekel aan water heeft, dat die zomaar in het water springt, omdattie zo hopeloos graag bij je wil zijn!



Gelukkig was het lekker weer, en bovendien zat hij lekker warm in mijn jas!



Tot slot nog even het weekend ritueel. In het weekend krijgen mijn katten altijd een *lekkertje* Ze eten altijd brokken, maar in het weekend dus een verwennerijtje in de vorm van natte brokjes. Uiteraard mag de hond daar ook van meegenieten ( uiteraard wel met hondenvoer!) En dat gaat ongeveer zo....



Tip van de dag: Hou 'm scherp 

1 opmerking:

  1. Toto hoort er gewoon al helemaal bij. Je kan zien dat hij het super heeft bij jou/jullie. Die heeft het echt getroffen. ontzettend leuk om de blogs ervan te lezen.

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen