zondag 4 maart 2012

Mag ik even voorstellen?

Goh, ik had het echt niet verwacht.We zijn er al een poosje over bezig, en half en half was het ook al effectief, maar nu is het definitief. Dochter is het huis uit. En wat valt het me tegen zeg. Ik had het echt niet verwacht, maar ik heb toch heus een beetje last van het *lege nest* syndroom. Tweeëntwintig jaar is natuurlijk ook niet niks, en zo lang heeft mijn leven toch echt wel voornamelijk in het teken van *mijn kind* gestaan. En dat valt dus nu toch weg.

Uiteraard blijft haar kamer voorlopig nog intact en is ze nog steeds van harte welkom, en komt ze ook nog genoeg langs wapperen, maar ze woont niet meer hier. En dat geeft toch een raar gevoel.

En of het verstandig is of niet, we ( in dit geval echt we, want alleen had ik het echt nooit gekund), in dit geval dus Vriend en ik, hebben na lang beraad besloten dat we het echt willen...




Beetje verfomfaaid ( ik) door het heerlijke weer, maar daar istie dan: Ons hondje!

Vriend en ik zijn nou eenmaal echte hondenmensen, en katten zijn lief, maar het zijn geen honden! Wat betreft formaat zaten we altijd al op dezelfde lijn, al mochtie van Vriend zelfs nog een tikkie kleiner zijn,maar uiteindelijk zijn we allebei super blij met deze kruising jack russel/chihuahua. Geen echte chihuahua dus, maar wel een mix. Ik blij, omdat deze ook echt wil lopen ( schijnen chihuahua's nog wel eens moeite mee te hebben ) hij blij, omdat het zo'n leuk klein hondje is!

Hij heet eigenlijk tijger, maar bij die naam zie ik een grote ondeugende cypersrode kater, dus die gaan we langzaam maar zeker veranderen in Toto.Toto is tien maanden oud, en komt uit een jong gezin met ook nog een oudere (heel) grote hond. En voor die laatste was Toto te druk en te aanwezig, wat de reden was om een nieuw huis voor Toto te zoeken.Zo zijn wij over hem gestruikeld.

Nog even wat foto's, en dan ga ik weer naar toto toe, hij vind het namelijk helemaal niet leuk dat ik hier zit!


Hij is dus al in de jas mee geweest op de scooter, en leek niet echt bang. Sterker nog, hij wilde de jas eigenlijk niet meer uit, dus dat beloofd een goede scooterrijder te worden!

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte van ons nieuwe gezinslid,onder het label Toto.

Tip van de dag: Iedereen verdient een tweede kans.

3 opmerkingen:

  1. heeft Vriend zijn scheermesjes verloren?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje. Volgens mij ook wel dubbel druk, gezien dat het een kruising jack russel/chihuahua is. De chihuahua die ik tot nu toe nog meegemaakt heb, lopen of eerder gezegd springen er flink op los.

    Leuke naam Toto en leuk dat je ons op de hoogte houdt

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een vrolijk hondje als ik de foto's bekijk.
    En ik denk dat je dochter regelmatig langs zal komen.

    Groetjes
    Nico

    BeantwoordenVerwijderen