woensdag 16 november 2011

Superwoensdag

Woensdag behoort voor mij tot één van de leukere dagen in de week Om te beginnen, al is het nog maar voor even, het is licht als ik de deur uitstap om naar mijn werk te gaan. Maandag en dinsdag begin ik om kwart voor zeven, en woensdag om kwart voor acht. En het is net ene tikje makkelijker opstaan/weggaan,als het nog licht is.

En vandaag was super, omdat de zon zo mooi opkwam....

Verder is het doorgaans de laatste werkdag van de week. Ok, soms moet ik zaterdag en zondag nog werken, maar omdat ik dus altijd donderdag en vrijdag vrij ben is het weekend dat ik werk meer een vervroegd begin, dan dat woensdag niet de laatste werkdag is.

En vandaag was super, omdat zelfs mijn moeilijke klantje super gezellig was....

Mijn werkroute door het bos is altijd wel een leuk begin van de dag.Heerlijk om, ondanks dat ik eigenlijk toch gewoon midden in de randstad woon, de (werk)dag te beginnen met een stukje rust, bomen en kwinkelerende vogels.

En vandaag was super, omdat alles zo mooi wit was....

Langzaam maar zeker sluit de winter Nederland binnen. Wat heb ik het koud gehad afgelopen dagen. Dan is het toch wel een beetje afzien, overal op de scooter heen.Geen handschoen lijkt warm genoeg, waar is toch mijn thermo-ondergoed, had ik mijn motorbroek maar aangedaan, en die mist dringt overal in door,vooral in de botten lijkt het wel.

Maar vandaag was super, omdat het eindelijk begint te wennen.....

Ik weet niet precies wat het was,kwam het door het zonnetje dat al gelijk aan het begin van de dag zo vrolijk scheen, kwam het omdat alles gewoon goed ging en meezat? Maar vandaag is er eigenlijk niets bijzonders gebeurt, maar het was toch een Superwoensdag!

Tip van de dag: Tel de redenen waarom vandaag een superdag was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten